zaterdag 17 september 2016

the give-away game - part 5

De vijfde en laatste week van mijn verjaardagsgive-away, at last ! Al vier weken deden jullie in grote getale mee, en binnen een week mag ik de 5 gelukkigen bekend maken.

giveaway15

Deze week mag ik rekenen op het Huis van Katoen, een webshop (nu even off-line o.w.v. vernieuwingen) die nog maar een goed jaar geleden zijn deuren opende en vanaf volgende weekend 24 september ook een échte winkel wordt, hier in Aarschot (Bogaardenstraat 4-6) ! Het wordt een happy place, met workshopruimte en veel stofjes en toebehoren. De winkel zal alle dagen behalve maandag open zijn, en op donderdag is er avondopening. Oh help, een stoffenwinkel op fietsafstand…

giveaway14

Het Huis van Katoen schenkt 150cm van een soepele viscose om het patroon van de populaire Sunny Pants uit La Maison Victor mee te maken. Een broek die zo comfortabel zit dat bijna volledig naaiend Vlaanderen ze al produceerde. Ik herinner me deze, deze en deze prachtexemplaren.

giveaway13

Jij maakte ze nog niet, zeg je? Wel: dit is je kans! De broek kan perfect dienen voor de herfst die nu zijn intrede doet, dit exemplaar bijvoorbeeld stal destijds mijn hart hélemaal! Of als je zoals ik last hebt van uitstelgedrag dan maak je ze toch gewoon tegen de volgende lente/zomer?

giveaway12

the rules
Onderstaande Rafflecopter gebruiken is het enige wat je moet doen om kans te maken. Easy-peasy toch?

a Rafflecopter giveaway

Ik bedank graag nog eens La Maison Victor voor de sponsoring van de 5 patronen, en de stoffenwinkels Mon Depot, Het Machien en Huis van Katoen voor hun gulle bijdrage. Ik duim voor jullie en maak met veel plezier de winnaars bekend op 24 september. 

giveaway16

66 opmerkingen:

  1. Inderdaad hoe weet je het, ik maakte de sunnypants nog niet. Een uitgelezen kans dus, stofje meteen in bereik bij winst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een mooie reeks give-aways geworden. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, een flodderbroek! Nog nooit zelf gemaakt, maar daar wil ik bij deze graag verandering in brengen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een top give away. Ik maakte al 2 Sunny pants en gebruikte het patroon ook om pyjama broeken te maken maar eentje extra kan nooit kwaad want ze zijn zo comfortabel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik maakte de sunny pants al een keertje maar er mogen er gerust nog enkele volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O tof leuke give away en weer een fijne nieuwe stoffenwinkel kortbij nieuwsgierig ga zeker eens piepen. severineborremans@msn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben een van de weinigen die deze broek nog niet gemaakt heeft, maar ik wil het dolgraag eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb ze ook nog niet gemaakt! Een nieuwe stoffenwinkel in Aarschot, als dat maar goed komt met mijn budget.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk!! Ik doe graag mee, zal heerlijk zitten deze herst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. We doen een poging om dit prachtige stofje en toppatroon te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zal inderdaad een van de weinigen zijn de de Sunny pants nog niet maakte. Ik mis helaas heel 2014 aan boekjes. Ik doe dus heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oef, ik ben blijkbaar niet de enige die nog geen Sunny pants maakte… of, wacht eens even… Oh nee! Ik ben blijkbaar niet de enige die nog geen Sunny pants maakte! Duimenduimenduimen dan maar...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb hem ook nog niet gemaakt,het werk schrikt me wat af... Maar misschien met een duwtje in de rug?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Al een tijdje op zoek naar een leuke "flodderbroek", maar misschien is de oplossing wel gewoon dat ik ze zelf probeer te naaien :) Ik waag dus graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik waag ook graag mijn kans voor zo een mooi stofje en patroon! Een nieuwe herfstbroek kan altijd van pas komen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja, ik neem graag mijn kansje om mee te doen! Enne euh, ik denk dat ik toch maar eens een account moet nemen bij FB ...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk. Meestal maak ik alleen kleding voor de kinderen maar met dit patroon en deze stof wil ik ook graag eens wat voor mezelf maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haha, deze maakte ik idd nog niet, omdat ik denk dat het mij - als peer - niet staat :p Maaarrrrr ik ben aan het afvallen, dus ik zou het nu toch graag proberen! Dus bij deze.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oei, voor die sunny pants die ik toch graag nog een keertje mee... Duimen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke give away heb je weer bij elkaar gekregen! Ik duim alvast volgende week.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. het is een hele mooie stof! een sunny pants voor een sunny herfst zie ik wel zitten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Vandaag is het mijn verjaardag en dit lijkt me het ideale cadeau ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk stofje, ik ben een echte broekenmadam.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk stofje, ik ben een echte broekenmadam.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superstofje om nog eentje te maken ��

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke give-away.
    Hopelijk registreerde rafflecopter mijn deelname ?

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik maakte de Sunny Pants nog steeds niet... Ik vond nog geen geschikt stofje tot nu toe, maar dit stofje van Huis van Katoen is helemaal mijn ding! (dankjewel trouwens voor de tip, ik kende deze winkel nog niet!)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik vrees een beetje dat ik ze er in mijn maat niet uit zou krijgen, maar ik wil al lang eens een sunny maken en het is een mooi stofje dus eindig ik misschien wel met 2 nieuwe kledingstukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik behoor tot diegenen die de sunny pants nog niet maakte terwijl ze toch steeds op mijn to sew- lijstje heeft gestaan.. Ik doe dus héél graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Eva Maria,

    Ook ik ben er een van de velen die de Sunny Pants niet heeft gemaakt. Maar ziet er wel lekker comfortabel uit. Dus mocht ik winnen, ga ik aan de slag......
    Gr. Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooi stofje! Daar zou ik wel raad mee weten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Zo leuk! En een stoffenwinkel op fietsafstand, ook voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat super - en ik moet hoognodig iets voor mij zelf naaien!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik zie de broek al voor me in dat stofje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuke give-away! Ik ben zot van het stofje en het zou leuk zijn als ik het patroon aan mijn zusje cadeau kon doen. Dan moet ik niet altijd mijn LMV uitlenen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuke give-away! Ik ben zot van het stofje en het zou leuk zijn als ik het patroon aan mijn zusje cadeau kon doen. Dan moet ik niet altijd mijn LMV uitlenen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik heb de Sunny pants 1x gemaakt vorig jaar en zou hem supergraag nog eens maken want vind hem zalig ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ja, ik beken: ik heb nog green Sunny gemaakt. Maar ik will dat graag rechtzetten dus

    BeantwoordenVerwijderen
  39. De Sunny pants staat ook al heeeeeeeeel lang op mijn lijstje... Nog nooit gemaakt, moet ik tot mijn schaamte bekennen. Dit zal wel het het juiste duwtje in de rug kunnen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Dit lijkt me het ideale patroon om een eerste broek te maken, als beginnend naaister lijkt me dat zo moeilijk om een broek te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Normaal naai ik enkel voor de kindjes, maar dit project voor mezelf zie ik nu eens helemaal zitten, zeker met zo'n leuk stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Dat zou een eerste broek voor mezelf worden, wait & See...

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Kansje wagen voor het patroon en het stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik kan nog wel een nieuwe broek gebruiken en comfortabel is een trefwoord dat hoog op mijn lijstje staat: ik doe dus mee!
    Leuk stofje ook! Ik vind zelf niet zo snel een printje dat ik voor een broek durf gebruiken, maar deze zie ik volledig zitten.
    Ik duim voor mezelf en tel af naar volgend weekend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Super die zou ik ook wel eindelijk eens willen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik ben heel benieuwd naar het patroon en doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Omg die staat al zo lang op mijn verlanglijstje nie te doen ��

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Awel ik maakte ze ook nog niet :) misschien zou dit dan wel een schop onder mijn kont kunnen zijn? Kan ik er ineens een paar maken, want er ligt hier al wel stof voor klaar... Vorige zomer bijna gemaakt, maar het werd uiteindelijk toch een maxi-rok. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik liet ze telkens aan mij voorbijgaan, die broek. Wegens geen tijd of andere lopende projectjes. Maar uw give away zal het lot zijn zeker. Volgens mij ga ik dat hier winnen en dan maak ik ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hier ook nog geen sunny pants, nog geen enkele broek eigenlijk. Mocht ik winnen, gaan we opnieuw grenzen verleggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik moet die sunny pants echt eens gaan maken. Misschien met dit stofje? 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik beken, ik maakte ze nog steeds niet... Maar dit stofje zie ik helemaal zitten !!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. ik had de broek op het lijstje voor deze zomer staan, maar het is er niet van gekomen...Misschien volgend voorjaar met dit stofje dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Als het lot het wil, maak ik de Sunny Pants binnenkort tóch een keer :p

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik waag nogmaals mijn kans. Een heerlijke broek in een heerlijk stofje, daartegen zeg ik niet nee!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Tja, die LMV's van 2014 zijn moeilijk te vinden! Dit patroon zou mij dus heel goed van pas komen! En dat stofje natuurlijk ook. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  57. oooh, met deze doe ik graag mee! Ik verjaar op de 24e, dus wie weet een leuk extra kadootje ;-) Bij deze ook nog een heeeeeeeeeel gelukkige verjaardag he, dat er nog veeeeeeeeeeeeel even inspirerende jaartjes mogen volgen!! Gisteren toevallig nog eens je boek doorbladerd en het wordt duidelijk hoog tijd om daar eens wat uit te maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Jaaa ik doe ook mee, natuurlijk, want hoe mooi is die stof eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik ben een stukje naaiend Vlaanderen dat nog geen sunny pants maakte endat nochtans heel graag zou willen... Wie weet is het lot mij goed gezind!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Weer zo'n stofje met print om die zomerbroek te maken die ik het hele seizoen niet vond. Ik kan het maar proberen, hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik zie die Sunny pants helemaal zitten.
    Hopelijk is het 'my lucky day'!

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd blij met jullie reacties, dankjewel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...