zaterdag 3 september 2016

the give-away game - part 3

Na week 1 en week 2 van de give-away game (die trouwens nog steeds lopen) start vandaag alweer week 3. Met veel plezier geef ik samen met La Maison Victor patroon én stof weg voor een prachtige Emma-jurk. 
De stof is een mooie, soepele viscose uit mijn eigen stoffenkast. Perfect voor een jurk voor het najaar met deze kleuren, me dunkt. 

giveaway5

Ik zag al vaak een mooie Emma voorbijkomen, zoals deze winterse stunner van Sylvia, de zomerse zwierversie van Kim of de blauwe variant van Leen. Enfin, een jurk voor alle seizoenen dus!

Wil jij het patroon én de bijhorende stof winnen?

giveaway6

the rules
Volg mijn blog via Bloglovin' (als je dat al niet doet) en vertel mij hieronder vòòr 23 september waarom jij graag de winnaar van week 3 zou willen worden. Benieuwd wie mij kan overtuigen …

giveaway7

Hou de blog ook de volgende twee weken nog in de gaten voor meer patronen én stoffen.
Good luck!


48 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Oeps ik deed iets verkeerd 😉. Wat een prachtige stof, daar wil ik wel een jurk uit maken! En voor het patroon vind ik wel een geïnteresseerde vriendin

      Verwijderen
  2. Een droom: om samen met jou dit kleedje voor mezelf te naaien in jouw stofje????

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Omdat hier dat naaimasjien dringend terug in gang gestampt moet worden?! Dit zou wel een hele mooie stimulans zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb 4 zoontjes waar ik af en toe iets voor naai. Qua kleding heb ik nog nooit iets voor mijzelf genaaid. Dit lijkt me een uitgerekende kans. Een goed begin :)
    Lijkt me een erg leuk jurkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Zo kan ik de naailat wat hoger leggen dan enkel basics. Op voorwaarde dat je me helpt op het NaaiKaffee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jou overtuigen ? Ik denk dat het een moeilijk te bereiken doel is.
    Je weet al langer dat ik je -vol bewondering- volg ; omdat je de tienerwensen van jouw dochters ( en van vele andere tieners) zo goed in ' modellen en patronen ' kunt vertalen.
    Welnu...ik denk dat mijn tiener-kleindochter verrukt zou zijn van de Emma....en voor de heerlijke stof staat er beslist een patroon in jouw eigen boek , dat nu opengeslagen op mijn naaitafel ligt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig stofje en wat een mooi patroon voor daarbij! Zou het super vinden om die te winnen! Zou dan het 2e project voor mezelf zijn. Verder naai ik bijna altijd voor m'n kids.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Omdat dit zo'n mooie stof is en omdat ik graag dit kleedje zou maken voor mijn dochter.
    Ik lees eigenlijk al lang je blog en heb mij nu ook volger gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou dit graag willen winnen omdat ik me in mijn 32e levensjaar eindelijk zeker en vrouwelijk genoeg voel om jurkjes te dragen! En omdat ik na twee jaar jurkjes voor mijn dochtertjes nu eindelijk wel eens een jurk voor mezelf wil naaien ��

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi stofje . Waarom ik graag zou winnen ? Op 25september ben ik 70jaar jong , dus das een heel tof verjaardagskadootje.
    Naaigroetjes
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou dit graag willen winnen omdat ik het een supermooi stofje vind, de emma jurk heb ik voor mijzelf nog niet durven maken. Maar nu ik een 10-tal kilo teruggeven heb, zou ik dit modelletje zeker durven dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw! Gewoon verliefd op de stof... Zie mezelf al zwieren in deze jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk :). Ik zou graag willen winnen omdat ik vorig jaar op naailes ben gegaan, en ik het superleuk vind! In november ben ik jarig en het lijkt me leuk om dan deze jurk te kunnen dragen..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Omdat ik altijd mooie stofjes koop, maar dan niet meteen weet wat ik ermee moet maken. Ik heb zo al een kastje vol. ��

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Toppertje !
    Awel, die kleuren passen perfect bij mijn ogen . Ik ben dol op lmv maar dit patroon rolde nog nooit vanonder mijn machine omdat ik de perfecte stof nog nooit vond... tot nú!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig stofje en een leuk patroon.
    Hier in huis loopt een zoon...een zoon en...nog een zoon.
    Naaien voor mezelf deed ik dus nog niet zo vaak,
    en altijd loopt er dan wel iets spaak!
    Het wil maar niet lukken met die kleren voor mij
    en daarvan word ik heus niet echt blij.
    Misschien lukt het deze keer wel beter?
    Ook al klopt mijn rijmpje voor geen meter.
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Naaien doe ik graag,
    Op't moment krijg 'k een dikke maag
    Van 'n andere kindje.
    'Een jurk nu,' vind je
    Mischien wel een beetje gek.
    Maar naar 't geboorte,
    Verlies ik hopelijk de extra spek
    En dan een nieuwe jurk hoort 'r
    Ook weer bij.
    Dat maakt mij blij ;)

    Ha! En mijn Nederlands is ook niet 't beste meer
    't doet je oren (en ogen!) mischien zeer.
    Maar al veele jaaren in een Engelse land,
    En 't is niet meer zo bij de hand.



    BeantwoordenVerwijderen
  18. We verhuizen eind september terug naar ons eigen huis - na een jaar verbouwen. Dit lijkt me het ideale cadeautje voor mezelf! Eindelijk weer 'stof' van het plezante soort!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Omdat ik er bij een eerdere poging tijdens het knippen van de stof achter kwam dat ik nèt te weinig stof had en niet meer bij kon kopen... er ligt dus een nèt niet complete geknipte jurk in een la- ik krijg nu graag een tweede kans met deze prachtige stof - waar ik dan zeker van weet dat het genoeg is én dat die me prima zal staan...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zooooooo'n schoon stofke en dat patroon met mooie open rug. GE-WEL-DIG!
    Ik zou zelf zeker niet gedacht hebben aan deze stof voor deze jurk, maar ik zie het wel voor me. Soms heb je de ogen van iemand anders nodig he. Hahaha :). Ik zie mezelf al rondlopen in zo'n mooie jurk!
    Als we nog een lekkere nazomer krijgen zal dit jurkje niet misstaan.

    Groetjes Wendy


    BeantwoordenVerwijderen
  21. Awel, omdat ik besloten heb om het komende naaischooljaar eens wat meer in het teken van "selfish sewing" te zetten, en dat dit dus het perfecte duwtje in de rug zou zijn. En omdat het een práchtig stofje is dat mij - denk ik - heel goed zou staan. Én omdat, natuurlijk, winnen gewoon heel erg leuk is. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben al fan van de emma jurk sinds het patroontje uitkwam in LMV, ik vind het een prachtig feestelijk model voor mijn tienerdochters want geef toe je moet daar een slank figuurtje voor hebben. Het feit dat er zoveel toer zit in de rok heeft mij evenwel tot nu toe tegengehouden om het te maken. Maar nu jij de link maakt met een viscosestofje, zie ik het volledig zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik volgend jou al langer op bloglovin, dat is gemakkelijk! 😉 Toen ik in November 2015 -eindelijk- mijn eigen naaimachien had, was mijn eerste project een feestjurk voor mezelf voor eindejaar. Ik koos een model uit LITTLE MISS Y.'S HOMEMADE WARDROBE (Dat met die mooie peter pan kraagjes en plooi-rok), en het koste me bloed zweet en tranen. Ik was er héél fier op. Ik heb mezelf heel wat bijgeleerd het afgelopen jaar (bijna elk project brengt een nieuwe 'eerste keer' met zich mee: eerste keer tricot, eerste keer paspelzakken, eerste keer blinde rits, eerste keer kraag met staander,...). Als auto-didact volg ik heel wat blogs om ideeen op te doen of dingen bij te leren. Om een lang verhaal kort te maken, zou ik graag dit patroon winnen om mijn bijna 1-jarig naaibestaan te vieren. Het lijkt me trouwens het ideale patroon voor mijn feestjurk voor eindejaar van dit jaar! 😃

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Omdat ik volledig verliefd ben geworden op de stof... zwijmel, zwijmel...
    En eindelijk een keer iets voor mijzelf naaien zou ook wel eens goed zijn na al het naaigerief voor dochter, zoons én man. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat zou ik graag een excuus hebben om aan selfish sewing te doen ...
    En wat zou dit het perfecte excuus zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wij willen winnen! En we zullen het eerlijk verdelen, het patroontje voor Leonie, het stofje voor mezelf :-) Mag dat???

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie stof, ik hou erg van grafische prints. Mijn kledingkast kan nog wat uitbreiding gebruiken op het vlak van kleedjes. Groetjes, Z.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. In januari stap ik op de volgende tram (4), en om dat minder erg te maken, wil ik voor mezelf die prachtige Emma jurk wel eens maken. Dan voel ik me zeker weten veeeeeeeeel jonger dan wat mijn leeftijd zegt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk om in de links een link naar mijn versie terug te vinden! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooi stofje. Door de uitpuilende kleerkast van mijn kinderen, ben ik voor mezelf beginnen naaien. Dit patroon zie ik wel zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik denk niet dat ik ga winnen, want ik ga eerlijk bekennen dat ik het patroon niet je-dat vind. Maar dat stofje, instant love. Dus ik probeer het toch :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Argh, komt er eindelijk een give-away waar ik aan mee kan doen (Bloglovin: check!) is de stof totaal niet mijn smaak. Zul je altijd zien! Succes met iemand kiezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ideaal voor een jurk voor mijn dochter. Ze 'zaagt' mij de oren van mijne kop wanneer ik nu eens iets voor haar naai. En ze heeft er bovendien het ideale figuur voor.
    Dus indien ik win: 2 blije mensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Zou ik ook eens proberen , t moest zo maar eens lukken .
    Maar , wat ik het liefst van al zou willen is eens een vlieg zijn , of hoe zeggen ze dat ?
    Gewoon kijken en genieten van die creatieve handen die al dat moois creëren .

    Ik zit te wachten tot je eens een workshop geeft in Aarshot .Ik wil de marrakesh echt eens maken. Nu misschien met die plezante stof .

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Phoe, jou overtuigen, hoe moeten we daaraan beginnen? Ik ben al voor de derde keer een reactie beginnen schrijven.
    Ik heb dus wel al tijd gehad om er eens over na te denken, en het simpele antwoord is: omdat ik fan ben van jouw maaksels. Ik vind ze altijd zo geweldig smaakvol dat ik ervan overtuigd ben dat deze combinatie ook prachtig wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Het patroontje heb ik al en stof heb ik eigenlijk ook genoeg, maar toch zou ik graag meedoen omdat het echt een stofje is dat op het lijf geschreven is van mijn lieve vriendin. Mocht ik winnen, dan doe ik haar daar graag een plezier mee, gewoon omdat ze het verdient!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Omdat ik altijd bang ben om voor mezelf iets te maken en ik op deze manier wel verplicht ben om die angst te overwinnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Omdat het een heel mooi kleedje is en ik nog geen abonnement had op LMV toen dit patroon er in stond. En de stof is zo mooi! zwart wit prints zijn mijn absolute favoriet dus dit stofje zou een mooie afwisseling zijn. Perfect mijn stijl met toch een beetje anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Mooi stofje! Graag doe ik dan ook mee. Ik duim alvast voor mezelf ;) Ik volg via Blogger. Is dat hetzelfde of even goed?

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een mooie give away! Ik zou de jurk maken voor mijn dochter die dit jaar op de middelbare school is gestart. Ze is een sportieve meid die al jaren handbalt en ik denk dat haar sterke schouders prachtig uitkomen in dit modelletje. De stof is ook helemaal haar stijl! Dus een chique jurk voor een sportieve meid! Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Een prachtig jurkje, een prachtig stofje. Maar de durf om het te naaien? Komt die ook mee in het pakket? Hopelijk wel, want ik zie zo'n jurkje zeker zitten (of eerder dragen/gedragen worden/...)!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een prachtig stofje, dit zou de ideale gelegenheid zijn om eindelijk de Emma jurk is te maken 🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Omdat ik daar echt , maar echt heel blij om zou zijn. Een vreugdedans zou doen, een kleine gil, een schaterlach en en JOEPIEeee ... ik wil dit laten filmen voor jou als bewijs :-) :-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Oooh, ik waag ook graag n kans, mooi stofje en een leuk patroon. Daar zie ik wel n festivaljurk in waar ik volgend jaar mee in je achtertuin kan springen ;) of uuh nog een goede reden.. Omdat ik deze maand jarig ben? :)

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd blij met jullie reacties, dankjewel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...